- Het antwoord.

Ik kreeg een mailtje van de mentor:


Nadat ik haar antwoord heb gegeven kreeg ik dit mailtje terug:

Beste Laurance,
Het lijkt mij een hele leuke opdracht.
Ik heb de v4r a.s. maandag van 13.30 tot 17.15 uur, misschien leuk dat je dan even langskomt om de opdracht zelf uit te leggen en dan kunnen we gelijk een datum prikken.

groet,
mignon


Waarop ik langs de klas ben gegaan om met hen te praten over een leuk idee, het is wel zo leuk dat de klas een eigen inbreng heeft over de foto.

Zo gezegd zo gedaan, eenmaal bij de klas aangekomen hebben we zitten praten over verschillende ideetjes. Vervolgens kwam iemand met het idee om met papieren zakken (van die bruine groente) over hun hoofd te gaan staan. Ik vond dit een leuk idee, maar wou wel dat de mensen herkenbaar waren (dat is immers de opdracht). Toen zijn we op het idee gekomen om vervolgens op die bruine zakken hoofden te fotoshoppen. En dan niet het juiste gezicht bij het goede lichaam, nee lekker allemaal door elkaar heen.

Hier wat inspiratie:




Hier wat schets ideeën:



Ik denk zelf dat de schets rechts boven het leukste is. lekker spontaan.

Ik zie het al helemaal voor me, nu nog even hopen dat het idee gaat lukken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten