- Contact met de klas mentor.

Nadat ik mijn klas toegewezen heb gekregen heb ik het volgende mailtje gestuurd;


Beste Mingon Longayroux,

het eind van het jaar komt nabij! Nu moet ik volgende week een groepsfoto maken voor het jaarboek!
Het lot heeft beslist dat ik uw klas mag doen, waar ik wel erg blij mee ben, omdat dit een kleine klas is.

Het gaat als volgt, volgende week moet ik mijn klassenfoto maken (op locatie)
en de week erna een portret van u, hiervoor moet u ook nog een voorwerp meenemen.
Hier kom ik later nog op terug!

Nu is mijn vraag of u mij een beetje kunt vertellen wanneer de klas tijd heeft (ergens in de middag het liefst) zodat ik jullie allemaal mooi op de foto kan zetten :) (we willen natuurlijk niet een zwart gat in het jaarboek bij uw klas!)

ik hoor graag snel wanneer jullie tijd hebben dan kan ik alles regelen.

Vriendelijke groet,
Laurance Otten
57597
v4f2

Geen opmerkingen:

Een reactie posten